Lampa w Koty

tym razem z koralikami!








Było już kilka wersji kocich lamp... Tym razem będzie to jasna lampa z delikatną nutką kolorów. Chciałam zachować monochromatyczny wygląd, ale nie tak do końca. Czarne koty hasają zatem po szarym płocie, a białe tło delikatnie poprzecierane jest pastelami i przybrane koralikami.

Wiem, że wielu osobom moje dwie poprzednie kocie lampy baaaardzo przypadły do gustu (http://tykwa.blogspot.com/2014/07/kocia-lampa-po-raz-drugi.html oraz http://tykwa.blogspot.com/2014/03/galaxy-cats.html).
Jednakże były one bardzo kłopotliwe w wykonaniu i nie podejmowałam się więcej tych projektów. Musiała w końcu powstać nowa wersja! Chciałam, żeby była jak najbardziej zbliżona do oryginału, jednak bez tych kłopotliwych wycięć. Pomyślałam i zrobiłam:) Jak Wam się podoba taka kocia lampa?

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Super koty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! W ciemności koty ślicznie się wyróżniają na dziurkowanym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Super na bogato jak u Alladyna :) Pozdrawiam i będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze że patrząc i na poprzednie lampy to ta ostatnia wersją kociej lampy podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Nie ukrywam, że zależało mi na wyprodukowaniu lepszej wersji;P

      Usuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.