Dzień Dobry TVN i moje tykwy

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będzie w internecie to nagranie:) ..bo telewizora u mnie brak;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam to poranne pasmo na TVN ,jutro nie odejdę nawet na chwilę:))Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratuluję:)troszkę zazdroszczę poznania Agnieszki Cegielskiej:))Fajny materiał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła z niej osoba i bardzo ekologicznie nastawiona do świata:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Obejrzałam w Internecie. Bardzo fajny reportaż. Świetnie zmontowany. Te ujęcia, kiedy malujesz tykwy w pracowni - super!
    Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Mi też się te zbliżenia podobają (malowałam chyba z 15 min, a tutaj kilka sekund:))

      Usuń
  5. gdybym nie oglądała tego reportażu to pojęcia nie miałabym o czymś takim jak tykwa i przepięknych rzeczach z niej robionych :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny reportaż, gratuluję. Życzę jeszcze większej popularności.

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.